Dagens status

Dagens frukost. Pannkakor med hallon.

I helgen har jag typ levt på GODIS. I fredags vart det ett besök på cloetta med Teo medans dem andra var på fsk och skolan. Därefter åkte vi till Linköping och inhandlade lite pressenter till vår blivande 6 åring. Vart lite choklad i bilen. Även hemma vart de en chokladbit. På lördagen vart de en extra lång morgon runda. Sallad, kött, sötpotatis och lite bitar gott och blandat vart de den dagen. På Söndagen vart de ingen promenad och inte heller någon utmaning. Blev istället varm oboy och 4-5 skorpor till frukost. Lite sallad till lunch och en bit choklad till filmin mothers day. Sen ballade magen ur totalt. Så där fick jag verkligen känna på varför min mage inte vill ha kolhydrater. Så efter 50 min po toaletten, massa vatten och tabletter så var magen tom och gjorde sååå ont. Haft ont i magen hela natten och knappt kunnat sova. Haft vete kudden mot magen hela natten då ja vill ha värmen men samtidigt blir de tungt på magen vilket gör att de gör ondare. Så nu ska vi försöka köra på lite äggfasta fast på mitt  viss. klarar verkligen inte att äta vanligt kokt/stekt ägg eller omelett. Så vi kör i den mån de går med olika pannkakor. Funderar på och testa creps till lunch med räkor i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0