Förkylning

ja, denna förkylning har verkligen gjort sig hemma i min kropp. Teddies hade feber så jag var hemma och vabba i tisdags natt. Han hade nog feber pga en tand. Kände en igår kväll så kan ju säker va de. Men nu idag har han snorat massor så antingen en tand till på väg eller så är de hans tur nu och bli sjuk. Teo hostar lite och nyser lite. Thea började nu i kväll och snora så hon står säkert på tur. Janne känner sig så där. Själv snorar ja fortfarande massor. Förstår inte hur mycket snor de får plats i en kropp. Ibland får man lite extra energi så då gör man något och då tar all energi slut. Så då blir man liggandes igen. I helgen har de inte blivit mycket gjort. Har mest legat på en madrass i vardagsrummet med snorpapper, panodil och nässpray. I fredags var de till och med så Janne fick komma hem från jobbet för att ta hand om barnen. Orken var precis noll. I morgon blir de säkert en lugn dag oxå då jag fortfarande känner mig totalt knäckt av denna förkylning. Men sen hoppas jag verkligen den är över och att alla baciller håller sig långt borta från denna familj. Räcker väl med att teddies börjar på förskolan så kommer alla baciller igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0