Inskolning på fsk

Ja, idag har teddies gjort sin första riktiga tid på förskolan. 6:15 i morse traskade Janne ditt med honom. Hade gått jättebra.
Teddies har haft inskolning i 2 veckor och vilken skillnad på barn. Den lilla tid han gått har de fungerat superbra. Så hoppas verkligen att det sak fortsätta så. Ska strax sätta mig och fylla i schema för alla 3 barnen. Måste lämna in lite info papper till fritids och lite tider som barnen ska vara på fsk och fritids.
 
Nakdelen med att man jobbar så lite är att de kan gå väldigt många dagar mellan teddies tider. På fredag går han 8-13 så ja kan vila innan nattjobb. Sen är han ledig veckan därpå då ja jobbar sön-mån. Men då han är så liten och ny inskolad fickk han gå några timmar på onsdag nästa vecka. Då passar ja på och gå till optikern och kollar synen. Dax för det igen.
 
Bara vi kommer in i våran nya vardag strax så kommer nog allt bli bra. Ska göra lite schema ändringar så om ett par dagar kommer de bli lite fler timmar  på fsk. Men de är precis så här jag vill ha det. Få komma ut och jobba samtidigt som jag får spendera massor tid med familjen. En vecka utav 5 veckor har teddies att han går 31 timmar på förskolan. Annars kommer han snitta på 21 timmar i veckan. Dem andra barnen kommer ha ca 6-10 tim i veckan på fritids. En vecka har dem bara 1 tim och 45 min och en vecka kan dem ha 10 tim. Så ingen av barnen kommer ha så där fruktansvärda tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0