Lördagsprat

Ja, nu sitter jag här framför skärmen och väntar på att kl ska gå. 21:15 börjar nattjobbet. Jobbar en natt. I morgon har jag semester och natten efter har jag bytt då Teddies ska skolas in på förskolan. Veckan efter har jag 2 semester nätter oxå så börjar inte jobba förrens 26/9 nästa gång.

Annars rullar det på. I alla fall utgifterna om inte annat. Har bestämt oss för att köpa årskort 2017 på kolmården.. Så i Oktober blir det en sådan utgift. Blir ett par tusen. Sen fyller Thea 6 år oxå. Hon vill ha ett frost kalas och det är ju klart att mamma fixar det så ett sånt blir det i oktober oxå. Plus att vi åker ner till ullared 29. Så just nu känns det som att nästa månad är full.
* kolmården
* frost kalas
* ullared
plus att jag ska jobba lite oxå. Sen blir det kolmården i halloween oxå. Sägs att det ska vara riktigt roligt då så det hoppas vi på. Sen blir det en sväng ditt i jul då dem ska ha julsaga. Så lite spännande saker har vi allt inplanerat.
Tror att denna höst kommer gå sååå fort. Börjar med inskolning på förskolan som sedan följs av föräldramöte, skolfotografering då jag ska försöka få till ett syskonkort. Sen rullar det på och snart är vi framme vid jul.

ja ja. tror det är nog med prat (skriv) nu. Fixa till det sista och rulla mot arbetet. Kanske tittar in en sväng i morgon med lite onyttigt prat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0