Sockershockat kroppen

I Fredags orkade jag verkligen inte laga mat då förkylningen verkligen hade knäckt mig så familjen fick äta mat från kiosken. Tog mat där jag oxå. Jag som aldrig äter sånt annars. Men kände att jag behövde ha något då jag inte ätit på hela dagen pga förkylningen. Hade mest legat på golvet i vardagsrummet på en madrass med snorpapper. På Lördagen hade jag lovat familjen pizza men då det var Borensbergs marken så fick de bli stekt hamburgare med pommes i ugnen. På kvällen senare vart det godis, chips och dipp. Idag gjordes en skåp rens på allt så det som inte åts upp kastades. Så lite hamnade visst i min mun oxå. Till middag blev de polled pork med tacokrydda och grönsaker. Åt två bröd. Så i helgen har min kropp verkligen fått socker och kolhydrater. Men  Morgon är det en ny dag så då är vi på rätt bana igen. Annars har kroppen inte ätit mycket alls denna helg. I Fredags blev e en kopp te och kiosk mat. Lördags blev de hamburgare på lchf viss och massa godis, chips och dipp. Idag Söndag blev det godis rester och pulled pork. Hoppas matlusten är tillbaka i morgon oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0