viktnoja

Har absolut hamnat i en viktnoja vilket har varit min fasa hela tiden. Ibland vill ja inte äta för att jag kan gå upp i vikt. Så vissa dagar kan ja erkänna att ja svälter mig pga av vikten. Vill ju såååå gärna ner i rätt bmi och få min operation betalt. Mår sååå fruktansvärt dåligt över allt fett som hänger på magen. MEN annars är jag faktiskt nöjd med min kropp. Har ändå fått tre underbara barn och dem har satt sina spår på min kropp. Hade jag inte haft all överflödig hud hängandes på magen hade ja varit supernöjd med min kropp. Så min högsta önskan just nu är att det ska ligga ett brev i lådan från landstinget som erbjuder mig en operation. " ynka kilon är de som är ``för mycket´´ så hoppas verkligen inte dem ställer till det. Just denna veckan har jag gått upp 1,5 kilo men de gör jag allt id vid ägglossning/mens så så fort mensen kommit brukar ja kissa ut all överflödig vätska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0