jul och nyår 2016

Julen firade vi med sandra och affe, hemma hos dem. Mina barn var halv sjuka och griniga. Annars hade allt varit helt på topp. En vecka innan jul fick Ted 18 månaders vaccinet och han vart ju då naturligtvis sjuk av de som dem kan bli. Så han va sjuk dagarna innan jul plus att dem andra drog hem bacciler från skolan. De innebar att dem två stora oxå fick feber, hosta och snuva. Men vi försökte oss på en trevlig jul ändå. Jag jobbade natten till julafton så jag sov fram till 13. Sen fixa vi till oss med kläder och allt va de innebär med julen så for vi iväg mot firandet. Vi åt god mat och som vanligt äter man aldelles för mycket. Även att man vet hur de brukar vara. Barnen tjatta efter tomten så lite paket vart de oxå. Sen ville mina barn hem...hehe tjattade redan efter paket öppningen att dem ville åka hempt. Så efter ett par timmar bar de hemåt. Mätta, nöjda och glada.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0